Škrabky a stěrky dopravníkových pásů
Stěrače dopravních pásů RacloFlex a RacloThane
Našim zákazníkům dodáváme nejkvalitnější a velmi osvědčené stěrače dopravních pásů Racloflex, které spolehlivě čistí dopravní pásy od různých lepivých materiálů např. uhlí, písků, zeminy, kameniva, vápence, hnojiva, rudy, popílku, škváry, soli či biologických produktů.
Stěrače RacloFlex jsou neustále vylepšovány a díky svému inovativnímu pojetí například flexibilní geometrii jednoho nože, využitím velké škály neabrazivních povrchů i způsobů stírání dokáží být při provozu velmi efektivní, nenáročné na prostor a rychle manuálně nebo automaticky seřiditelné, vyznačují se jednoduchou konstrukcí a vysokou spolehlivostí.
Stěrače dopravních pásů RacloFlex N, NT
Na rozdíl od jednoduché škrabky s jedním ostřím se RacloFlex N a NT skládá z několika segmentů nezávislých ostří, z nichž každé je podpořeno tlumičem nárazů, ostří mohou být nastavena individuálně a kompenzovat tak různou rychlost opotřebení v celé šíři pásu.
Stěrače RacloFlex N a NT jsou adaptabilní na konkávní i konvexní pásy, pracují v obou směrech toku materiálu, jsou vybaveny PE-UHMW deflektorem s dvojitou tvrdostí gumových částí a jejich účinnost je globálně ověřovaná od roku 1985, kdy byly celosvětově patentovány. Podle počtu segmentů dodáváme tuto škrabku v délkách od 0,4 do 2 m, škrabka pracuje efektivně při teplotách od -15 do +50°C a v maximálních rychlostech (typ N) 2,5m/s až (typ N-HD) 3,5 m/s při obousměrném provozu
a (typ N) 3 m/s až (typ N-HD) 5 m/s při jednosměrném provozu
- Brutální výkon, výborné čistící vlastnosti
- Všechny kovové části jsou galvanizované
- K dispozici různé typy otěruvzdorných ostří
- Velmi ekonomický provoz, výměna jen opotřebených části ostří nebo možnost přeskupování ostří pro kompenzaci opotřebení
- Snadná montáž pomocí velmi skladného lehce přenosného klíče
- Rychlé nastavení celé škrabky povolením šroubů pouze ve dvou místech
Stěrače dopravních pásů RacloFlex O
Sekundární škrabka se segmentovým jednotlivým ostřím kompatibilní se všemi typy produktů, pro pásy od 300 až po 1200 mm šířky. Nastavení každého ostří nezávisle na sobě pro maximální efektivnost a snížení nákladů na údržbu.
RacloFlex O – CC:
- Automatická oprava opotřebení
- Pro rychlosti pasu do 4m/s
RacloFlex O – AC:
- Bez automatické opravy opotřebení
- Pro pásy s obousměrným tokem materiálu
- Vhodná pro ATEX prostředí i do vysokých teplot až 500 °C
Stěrače dopravních pásů RacloFlex P
Polyuretanové škrabky s jednotným ostřím speciálně vyvinuté do vlhkého prostředí při recyklaci. Dopravníky které přepravují vlhké a lepivé materiály pro recyklaci se snadno zanášejí a stávají se tak neefektivní. Tyto škrabky díky svému speciálnímu navržení zanášení zabraňují.
Stěrač RacloFlex P může být použit jako před-škrabka pro očištění které dokončí škrabka sekundární, její použití a montáž je velmi snadná stejně jako její jednoduchá a efektivní konstrukce, zamezuje zanášení, je prostorově velmi úsporná a vysoce odolná proti abrazi.
Stěrače dopravních pásů RacloFlex SW
Škrabky s automatickým přizpůsobením zakřivení mají nosič čepelí připojený na mechanismus se dvěma vnitřními vahadly, která transformují boční externí tlaky při zvýšeném centrálním tlaku tak, že se tvar automaticky přizpůsobuje deformaci dopravního pásu a kompenzuje kontinuálně opotřebení škrabky. Standardní výbava zahrnuje čepele z destiček karbid wolframu 3×15 mm s vysokou otěruvzdorností 93 HRA.
Použití škrabek Racloflex SW garantuje díky svému unikátnímu anti-zanášecímu designu maximální účinnost a životnost při minimální údržbě. Škrabky SW jsou jednoduché a kompaktní, mají galvanizované kovové díly a jsou opatřeny tlumičem nárazů. Jsou použitelné pro oba směry proudění materiálu a mají velmi vysoký výkon čištění.
SW škrabky mají velmi málo šroubů, snadně se montují pomocí velmi skladného lehce přenosného klíče. Konstrukce umožňuje rychlé nastavení celé škrabky povolením šroubů pouze ve dvou místech.
Tuto škrabku dodáváme pro pasy o šíři 0,4 až 2,2 m, škrabka pracuje efektivně při teplotách od 0 do +50°C a v maximálních rychlostech (typ Sw) 1,5 m/s až (typ Sw-HD) 2,0 m/s při obousměrném provozu a (typ Sw) 3 m/s až (typ Sw-HD) 5 m/s při jednosměrném provozu.
Stěrače dopravních pásů RacloFlex Z2
Na rozdíl od jednoduché škrabky s jedním ostřím se RacloFlex Z2 skládá z několika segmentů nezávislých ostří s pružinami pro automatickou kompenzaci tvaru pásu. Každý zub ostří je vybaven dvěma stlačenými pružinami vloženými do polyuretanového obalu který je vytvarován tak, aby nedošlo k zanášení pružin a ke ztrátě přítlaku.
Stěrače RacloFlex RacloFlex Z2 jsou adaptabilní na konkávní i konvexní pásy, pracují v obou směrech toku materiálu, jsou vybaveny PE-UHMW deflektorem s dvojitou tvrdostí gumových částí a jejich účinnost je globálně ověřovaná od roku 1985, kdy byly celosvětově patentovány.
Podle počtu segmentů dodáváme tuto škrabku v délkách od 0,4 do 2 m, škrabka pracuje efektivně při teplotách od -15 do +50°C a v maximálních rychlostech (typ Z2) 2,5m/s až (typ Z2-HD) 3,5 m/s při obousměrném provozu a (typ Z2) 3 m/s až (typ Z2-HD) 5 m/s při jednosměrném provozu
- Výtečný výkon, výborné čistící vlastnosti
- Všechny kovové části jsou galvanizované
- K dispozici jsou různé typy otěruvzdorných ostří
- Velmi ekonomický provoz díky konstrukci která snižuje opotřebení ostří, nevyměňuje se celé ostří, jen jeho opotřebené části.
Z2 škrabky mají velmi málo šroubů, snadně se montují pomocí velmi skladného lehce přenosného klíče. Konstrukce umožňuje rychlé nastavení celé škrabky povolením šroubů pouze ve dvou místech.
Stěrače dopravních pásů RacloThane
RacloThane je sekundární škrabka s jednotným ostřím. Oboustranný design umožňuje zařadit do provozu novou čepel v co nejkratším čase pouhým otočením škrabky o 180°, Nákladová cena je tedy fakticky poloviční. Je prostorově nenáročná, předurčená k instalaci mezi oběma běhy na pásu.
RacloThane se snadno instaluje a je kompatibilní s dopravníkovými pásy pracujícími v obousměrném provozu. Pro tuto škrabku je charakteristické nízké zanášení, jednoduchá a spolehlivá konstrukce, ekonomický provoz a možnost pracovat efektivně i na výrazně poškozených pásech.